درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک با کراتینین 2.7
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

کراتینین 2.7 بالاتر از سطح طبیعی است و نیاز فورا کنترل شده، در غیر این صورت ممکن است بیماری را بدتر می رود. مشخص شده است که هورمون درمانی روش معمول درمان در این مرحله است، آن را قطعا می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری اما با توجه به این عوارض جانبی مردم در حال حاضر به دنبال برخی درمان های جایگزین. سپس، هر درمان های طبیعی برای سندرم نفروتیک با کراتینین 2.7 وجود دارد؟ اگر می خواهید به طور مستقیم آن را می دانم، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

همانطور که در بالا ذکر شد، سطح کراتینین بالا باید به موقع به منظور کاهش صدمه به کلیه ها کاهش داد. چینی گیاهان دارویی پزشکی به عنوان یک بخش اساسی از فرهنگ سنتی ما با مردم ما را دوست داشت تمام وقت. در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان انواع بسیاری از بیماری ها، از جمله بیماری های کلیوی استفاده می شود. برای اثرات قابل توجه آن و عوارض جانبی کمتر، از آن به عنوان درمان های طبیعی برای درمان بیماری است. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند بهبود با کمک از این درمان را دریافت کنید. اگر آنها در مرحله پیشرفته بیماری هستند، آن را سخت به درمان است، اما آنها هنوز هم فرصتی برای کاهش کراتینین بالا و کاهش عوارض دیگر این بیماری را دارید، به طوری که آنها می توانند یک زندگی بهتر داشته باشد.

حالا شما می دانید که طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های طبیعی برای سندرم نفروتیک است، اگر شما فرد مبتلا به این بیماری می باشد، شما می توانید فکر می کنم از این روش درمان می دهد. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود، شما می توانید پیام برای ما ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/nephropathy-syndrome-treatment/3756.html





:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک، سندرم نفروتیک با کراتینین 2 , 7، راه حل های طبیعی برای سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: